Jak komunikować zaufanie 
i przekrojowe usługi 
w branży nieruchomości?

InEstate

Klient - InEstate Inwestments Management Sp. z. o.o. Sp. k. to firma tworzona przez doświadczonych specjalistów z branży budowlanej i inwestycyjnej. Portfolio współzałożycieli – Współtwórcy Paczkomatów InPost oraz Prezesa grupy INBUD Bielsko, która ma na swoim koncie ponad 100 zrealizowanych inwestycji sprawiło, że zrozumieliśmy, iż mamy do czynienia z usługą o innowacyjnym charakterze w branży budowalno-inwestycyjnej. 

Zakres prac obejmował projekt identyfikacji wizualnej, strony internetowej typu one-page oraz kart przedstawiających oferowane przez firmę nieruchomości.
Zakres:
  • strategia komunikacji 
  • identyfikacja wizualna 
  • strona www 
Zespół:
  • Michał Kozik
  • Anna Kącka
  • Joanna Lewandowska

Wyzwanie projektowe

Na większości stron z branży budowlanej bardzo ciężko zorientować się, czym dana firma się zajmuje. Wiele z nich posługuje się językiem, który nie jest zrozumiały dla Klienta. Firmy te zajmują się wszystkim, a wizerunkowo i komunikacyjnie są do siebie podobne. 

Koncepcja treści na stronie wykorzystuje technikę storytellingu – stopniowo wyjaśnia, czym zajmuje się firma, przedstawia historię marki i oferowane obiekty. Opowiadamy o doświadczeniu firmy, gwarancji i pewności inwestycji, przy szybkim terminie realizacji, jednocześnie wizerunkiem, budząc zaufanie i komunikując profesjonalizm.

Naszym celem stało się przedstawienie 
firmy InEstate, jako marki specjalizującej 
się w usłudze „Built-to-suit”.