Sprzedaż
nasion łąk kwietnych.

Łąki Kwietne - projekt i wdrożenie kompleksowego rozwiązania w sieci.

Łąki Kwietne to grupa pasjonatów dążących do przywrócenia łąk kwietnych do krajobrazu miast i wsi w Polsce. Szereg korzyści płynących ze stosowania łąk kwietnych to m.in. czystsze powietrze,  rozszerzenie populacji owadów zapylających, poprawienie gospodarki wód gruntowych i wiele innych. 

Celem projektu było dostarczenie Łąkom Kwietnym całej infrastruktury cyfrowej – sklepu i strony www, wraz z zaprojektowaniem komunikacji wizualnej i marketingowej, co skutkowałoby zwiększeniem skali i skuteczności sprzedaży.
Zakres:
  • Projekt i wdrożenie sklepu - Magento 2
  • Projekt i wdrożenie www
  • Koordynacja / design management
  • Projekt identyfikacji wizualnej
  • Strategia komunikacji marki
Zespół:
  • Michał Kozik
  • Marek Kozik
  • Anna Kącka
  • Julianna Zych
  • Dorota Piekorz
  • Mariusz
  • Mateusz Pytel

Porozmawiajmy o współpracy.

Struktura rozwiązań cyfrowych

W ramach projektu powstały 3 główne produkty stanowiące punkty styku z klientami. Sklep, strona www i blog. Każde z tych rozwiązań zostało zaprojektowane z myślą o elastyczności przyszłych zmian i samodzielnej edycji przez zespół Łąk Kwietnych. 

Sklep powstał na platformie Magento 2. 

Wykorzystane technologie w autorskim CMSie: os: debian, serwer: nginx, Front: Angular 8, API: NodeJS, JS, OAuth2, Winston, MongoDB, cache - brak, Front template - React, Redux, Front prerender – Node, Pupeteer

Komunikacja i identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna i komunikacja marki została oparta o claim SIŁA NASION. Duży, geometryczny krój pisma stosowany w logotypie umieszczanym na etykietach doskonale sprawdza się w mediach społecznościowych, gdzie wielu kupujących wrzuca na swoje profile zdjęcia zakupionych produktów – opakowań nasion, zwiększając rozpoznawalność marki. Surrealistyczne Ilustracje tłumaczą wartości płynące z wysiewu łąk kwietnych.

E-commerce

Sklep powstał od podstaw na platformie Magento 2. 

Dużym wyzwaniem było przedstawienie asortymentu w sposób zrozumiały. Stąd konieczność opracowania nazw produktów tłumaczących zastosowanie; kalkulatora - przelicznika dla zamawianych nasion; podziału na kategorie, które odpowiadają potrzebom zidentyfikowanym grup docelowych; instrukcji wysiewu i wielu innych elementów, które wpływają na wzrost konwersji.

Więcej o e-commerce
marek

Masz pytania? Chciałbyś poznać ofertę?

Skontaktuj się z Michałem!

Wzrost sprzedaży +275%

Po wdrożeniu nowego sklepu wzrost sprzedaży r/r wynosi +275% (punktem wyjścia była sprzedaż miesięczna przekraczająca 100 000 zł).

Zobacz inne nasze realizacje:

tile-ohi

Ostrowski Handel Internetowy

Zobacz projekt

tile-kosmos

KOSMOS (Burton Katowice)

Zobacz projekt