ohi-banner

Lider rynku elektryki i oświetlenia 
w Polsce – 5 lat współpracy

Ostrowski Handel Internetowy (OHI)
Firma Ostrowski Handel Internetowy, lider rynku oświetlenia i elektryki w polskim e-commerce to właściciel marek: 
DobreGniazdka.pl 
LuxMarket.pl 
OtoLampy.pl 
DobreBezpieczniki.pl 
Helukabelsklep.pl 
KableSklep.pl 
DomofonySklep.pl 

Współpracę zaczęliśmy 5 lat temu. Od razu przystąpiliśmy do prac programistycznych, które usunęły krytyczne błędy i dały początek nieustannemu rozwojowi i optymalizacji. Wówczas również, sklepy przeszły pierwszą znaczącą transformację. Dokonaliśmy zmiany wyglądu interfejsu w oparciu
 o aktualne wtedy trendy i praktyki UX / UI, opracowaliśmy strategię komunikacji marketingowej, a przede wszystkim wdrożyliśmy dostępne narzędzia analityczne, SEO oraz przejęliśmy prowadzenie kampanii AdWords – co rozpoczęło trwający trzy lata proces optymalizacji konwersji sklepów OHI.
Zakres:
  • back-end development
  • front-end development
  • koordynacja / design management
  • projekt UX/UI
  • ilustracje
  • komunikacja marketingowa
  • SEM
Zespół:
  • Marek Kozik
  • Michał Kozik
  • Karol
  • Bartosz Noszczyk
  • Sławomir Jarząbek
  • Dorota Piekorz
  • Kuba Matwiejew
  • Kuba Birnbach
  • Mariola Banaś
  • Joanna Kocur
  • Paweł Siarkowski
  • Kai Niedziela

Porozmawiajmy o współpracy.

ohi-tablet

Wzrost efektywności sklepów OHI 
 w latach 2015–2020

ohi-wzrosty

Wymierne zyski

Wprowadzone przez nas zmiany, w sposób wymierny przełożyły się na efektywność sklepów OHI. Wyniki sprzedażowe platformy znajdującej się niegdyś w grożącym upadłością kryzysie, regularnie przebijają coraz wyżej stawiane poprzeczki. Sklepy notują stabilny wzrost przychodów +40% r/r. Z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że za tak znaczący rozwój biznesu odpowiada w największym stopniu postawa i zaufanie Klienta, z którym prowadzimy prawdziwie partnerską współpracę.
ohi-zyski
ohi-pwa

PWA, czyli Responsive Web Design to za mało

Ponad 70% ruchu w internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. To fakt, który już dawno przestał zaskakiwać. Witryny internetowe wyświetlające się poprawnie na każdym urządzeniu to obecnie oczywisty standard. 

W pracy nad sklepami OHI poszliśmy o krok dalej niż RWD. Responsywną stronę internetową zamieniliśmy na aplikację webową – Progressive Web App. 

Badania pokazują, że korzystający ze smartfona użytkownik spędza zdecydowanie więcej czasu w aplikacjach natywnych niż na witrynach internetowych. Aplikacje bardziej angażują użytkownika, stąd zastosowanie PWA potrafi zwiększyć poziom konwersji nawet o 75%.

Proces zakupowy bez jednego przeładowania strony

Co Progressive Web App w praktyce oznacza dla OHI (PWA checklist):

  • RWD (Responsive Web Design)
  • szybkość ładowania nawet przy wolnych połączeniach (typu 3G)
  • szybkie i „bezszwowe” reagowanie na akcje użytkownika, np. przełączanie ekranów
  • możliwość dodania skrótu do ekranu startowego
ohi-proces-zakupowy

Nowy język wizualny

Po ponad czterech latach stałej obsługi i utrzymywania sklepów OHI przeprowadziliśmy kompleksowy redesign sklepu. 


Odświeżeniu i optymalizacji podlegały zarówno całe ekrany i flow użytkownika w poszczególnych procesach. Jak również odświeżenie stylistyki.

ohi-typografia
ohi-kolory
ohi-devices

Komunikacja

Formatem komunikacji z Klientami jest duet Brand Heroes - sów Sławomira i Anki.
ohi-sowa
ohi-mockups

Rezultaty

ohi-google

Kampanie reklamowe = analiza ROI

Całość działań reklamowych sklepu jest stale monitorowana. Nie tylko pod kątem realizacji planowanego budżetu, czy ilości dostarczanych transakcji. Wspólnie z OHI zwracamy szczególną uwagę na realny zwrot z inwestycji w płatnych kanałach dotarcia. Dzięki stałej analizie ROI możemy z powodzeniem skalować nasze aktywności reklamowe o wysokim poziomie zysku, kosztem mniej rentownych inwestycji.
marek

Masz pytania? Chciałbyś poznać ofertę?

Skontaktuj się z Michałem!