Klient: Ostrowski Handel Internetowy

Zakres: development, branding, ilustracje, UX/UI, komunikacja, marketingowa, design management, SEM

Ostrowski Handel Internetowy. Lider rynku oświetlenia i elektryki w polskim eCommerce

Firma Ostrowski Handel Internetowy to lider rynku oświetlenia i elektryki w polskim eCommerce. To właściciel takich sklepów internetowych jak: DobreGniazdka.pl, LuxMarket.pl, OtoLampy.pl, KableSklep.pl, DomofonySklep.pl.
Współprace rozpoczęliśmy w 2014 roku, od razu przystępując do prac programistycznych skutkujących rozwojem i optymalizacją. Dokonaliśmy również zmiany wyglądu interfejsu w oparciu o aktualne wtedy trendy i praktyki UX / UI, opracowaliśmy strategię komunikacji marketingowej, a przede wszystkim wdrożyliśmy dostępne narzędzia analityczne, SEO oraz przejęliśmy prowadzenie kampanii AdWords.

OHI Page Layout

Wzrost efektywności sklepów OHI  
w latach 2015–2020

OHI Page Growth

Stabilny przychód niegdyś upadającej platformy

Wyniki sprzedażowe platformy znajdującej się niegdyś w grożącym upadłością kryzysie, regularnie przebijają coraz wyżej stawiane poprzeczki.

Sklepy notują stabilny wzrost przychodów +40% rok do roku. Z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że za tak znaczący rozwój biznesu odpowiada w największym stopniu postawa i zaufanie Klienta, z którym prowadzimy prawdziwie partnerską współpracę.

OHI Page Growth

PWA – ponad 70% ruchu w internecie pochodzi z urządzeń mobilnych

W pracy nad sklepami OHI poszliśmy o krok dalej niż RWD. Responsywną stronę internetową zamieniliśmy na aplikację webową – Progressive Web App. Badania pokazują, że korzystający ze smartfona użytkownik spędza zdecydowanie więcej czasu w aplikacjach natywnych niż na witrynach internetowych. Aplikacje bardziej angażują użytkownika, stąd zastosowanie PWA potrafi zwiększyć poziom konwersji nawet o 75%.

OHI PWA

Co Progressive Web App w praktyce oznacza dla OHI?

PWA checklist: RWD (Responsive Web Design), szybkość ładowania nawet przy wolnych połączeniach (typu 3G), szybkie i „bezszwowe” reagowanie na akcje użytkownika, np. przełączanie ekranów oraz możliwość dodania skrótu do ekranu startowego.

OHI Phone
OHI Devices

Masz pytania? Chciałbyś poznać ofertę?
Skontaktuj się z Michałem.

Michał

Zmodyfikowaliśmy ok. 90 % funkcjonalności systemu CMS

CMS sklepu, kiedy rozpoczynaliśmy współpracę był już rozwinięty, ale przestarzały. Od czasu rozpoczęcia prac nad przekazanym nam systemem udało nam się zmodyfikować ok. 90 % funkcjonalności systemu.

Zmiany te wdrażane zostały na przestrzeni czterech ostatnich lat w sposób stopniowy i nieinwazyjny, dzięki czemu wpłynęły pozytywnie na wyniki naszego klienta.

OHI CMS

Dedykowane narzędzia – Puchacz i Ceneo Analyzer

Puchacz – system do automatycznej integracji z dostawcami, pobiera ceny i stany magazynowe oraz aktualizuje je a także informuje gdy zmiana ceny jest stosunkowo duża i wymaga interwencji użytkownika.

Ceneo Analyzer– system do monitorowania cen konkurencji poprzez API Ceneo, porównuje i klasyfikuje grupę cen innych sklepów w porównaniu do cen w CMS, informuje użytkownika w jaki sposób musi zmienić wartość marży aby cena sprzedaży była bardziej konkurencyjna w stosunku do innych sklepów

OHI Ceneo

Kampanie reklamowe = analiza ROI. Skalujemy aktywności reklamowe

Dzięki stałej analizie ROI możemy z powodzeniem skalować nasze aktywności reklamowe o wysokim poziomie zysku, kosztem mniej rentownych inwestycji.

Całość działań reklamowych sklepu jest stale monitorowana. Nie tylko pod kątem realizacji planowanego budżetu, czy ilości dostarczanych transakcji. Wspólnie z OHI zwracamy szczególną uwagę na realny zwrot z inwestycji w płatnych kanałach dotarcia.

OHI Campaign

Architektura systemu

System jest zbudowany z pięciu serwerów komunikujących się ze sobą. Po wejściu na stronę internetową sklepu, przeglądarka użytkownika łączy się z serwerem LB (Load Balancer), który przekierowuje użytkownika na jeden z serwerów aplikacji (APP1, APP2). Wybór serwera jest realizowany na podstawie dostępności usług i ruchu jaki panuje w systemie.

Na serwerach aplikacji uruchomione są programy wykonujące wszystkie obliczenia. Realizowany jest zapis i odczyt z bazy danych (baza danych stoi na serwerze DB) oraz generowana jest odpowiedź jaką widzi w przeglądarce użytkownik. Odpowiedź zostaje przekazana do serwera LB, który zwraca ją do przeglądarki, a ta następnie wyświetla ją użytkownikowi. Na serwerze DEV znajdują się wersje deweloperskie sklepów, backup plików aplikacji oraz bazy danych.

OHI Architecture

“Współpraca zaowocowała naszym rozwojem i stabilnością (…)”

“Współpraca zaowocowała naszym rozwojem i stabilnością, a sama forma kontaktów biznesowych oparta na wzajemnym zaufaniu jest dziś coraz rzadziej spotykana, a jednocześnie niezmiernie efektywna.”

Roman Ostrowski
Prezes Zarządu Ostrowski Handel Internetowy

Poznaj nasze wybrane realizacje

DobreGniazdka.pl – największy dropshipping w swojej kategorii w Polsce.

BAST – system B2B dla grupy zakupowej Inter-Elektro.

THS – rozbudowany system sprzedaży wielokanałowej i międzynarodowej (Magento 2).

Kosmos Sklep – eCommerce głównego dystrybutora Burton w Polsce (Magento 2).

Nasiona Kwietne – kompleksowy system sprzedaży cyfrowej. Branding + system sprzedażowy (Magento 2).

Masz pomysł, gotową specyfikację lub potrzebę biznesową?

Napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.