pl / en

BehanceFacebookLinkedin
X-lander_glowne

Sprzedaż wózków dziecięcych w modelu omnichannel

X-lander – projekt i wdrożenie e-sklepu

X-lander jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek wózków dziecięcych, oferującą produkty umożliwiające aktywne spędzanie czasu z dzieckiem i podróżowanie z nim. X-lander powstał z myślą o rodzicach, którzy chcą aktywnie spędzać czas ze swoimi dziećmi i czerpią z tego wielką radość. To marka w segmencie premium, zbudowana przez rodzinną firmę z prawie 60-letnią tradycją. Towarzyszyliśmy firmie w procesie ewolucji z klasycznego modelu sprzedaży opartego o dystrybutorów na model sprzedaży bezpośredniej, w sklepie internetowym.

Zakres:

  • back-end development
  • front-end Development
  • koordynacja / design management
  • projekt UX/UI


Zespół:

  • Michał Kozik
  • Marek Kozik
  • Anna Kącka
  • Mariusz Jeruzal
  • Mariola Banaś
  • Karol
  • Michał
  • Paweł

Wyzwanie projektowe

Stworzenie sklepu internetowego, spójnego z wartościami i wizerunkiem marki, a jednocześnie prosprzedażowego.

Spółka Deltim, właściciel marki X-lander zdecydowała o zmianie modelu biznesowego z tradycyjnego (sieć dystrybutorów) na model oparty o sprzedaż za pośrednictwem e-commerce i kilku kluczowych partnerów. Zespół Deltim dba o wizerunek marki X-lander bardzo świadomie. Naszym zadaniem było przeniesienie doświadczenia pełnego poznania produktu podczas wizyty w sklepie stacjonarnym, na opowiedzenie o produkcie ze pośrednictwem sklepu internetowego. Dobór platformy sklepowej, wprowadzenie w tematykę e-commerce, zaplanowanie kampanii sprzedażowych, wdrożenie i wizja długoterminowego, wspólnego rozwoju to istotne wyzwania w kontekście poważnej biznesowej decyzji Klienta.

Wyzwanie_polaczenie
X-lander_mockupmenu_telefon2

Innowacja w strukturze sklepu – product story page

Na polskim rynku istnieje wiele firm, oferujących sprzedaż wózków, które są do siebie podobne wizualnie. To co wyróżnia je od siebie to szczegółowe dane techniczne m.in. waga, wymiar po rozłożeniu oraz złożeniu, rodzaj materiału siedziska, rodzaj blokady kół, dostępne akcesoria, cena. Strona produktu musiała więc nie tylko zachęcać do jego poznawania, ale jednocześnie dostarczać szczegółowych informacji na jego temat. Zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie znane do tej pory ze stron landing page, budującego w stopniowy sposób opowieść o produkcie. Połączenie wzorców ze stron produktowych z e-commerce i stron www umożliwiło budowanie obszernej opowieści o produkcie.

Xlander_budowakafelkowa

Innowacja – floating button

Jak umożliwić klientowi zakup produktu w dowolnym momencie przeglądania strony?

W sklepie X-lander zrezygnowaliśmy z klasycznego widoku strony produktowej. Z powodu dużej ilości treści na stronach produktowych musieliśmy zapewnić klientom możliwość kupienia produktu w dowolnym momencie oraz w sposób jasny i wygodny. W tym celu zaprojektowaliśmy button, zatrzymujący się na dole ekranu podczas scrollowania. Trudność stanowiły nie tylko konieczność skonfigurowania produktu przed jego zakupem, ale również dostosowanie rozwiązania dla responsywnych ekranów.

190909_Button zakupowy@2x
190408_Xlander-Makiety--zestawienie

Technologia

Sklep X-lander wdrożyliśmy na platformie Magento 2, która w optymalny sposób spełnia nie tylko bieżące potrzeby, ale również umożliwia rozwój w kierunkach nakreślonych podczas prac przedwdrożeniowych.

Magento2
Xlander_kontakt3

Rezultaty

Sklep od momentu uruchomienia odnotowuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży z miesiąca na miesiąc. Screen z Google Analytics pokazuje prawdziwe dane za pierwszy kwartał sprzedaży, a wyniki są sześciocyfrowe. We współpracy z zespołem X-lander kontynuujemy rozwój sklepu, planujemy kampanie i pomagamy w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących kierunku rozwoju.

analitics
X-lander_zestawienie

Chcesz dowiedzieć się jak doświadczenia z tego projektu możemy zastosować w Twojej firmie? Napisz do nas!