Podczas definiowania zakresu prac pomagamy podjąć decyzję dotyczące wszystkich powyższych kwestii.
Jeżeli nie wiesz dokładnie czy Twoja strona powinna być wykonana w technologii AMP, czy w Twojej branży Ads jest lepszą inwestycją niż SEO, ile procentowo leadów lub sprzedaży możesz uzyskać z Binga, jaki „tone of voice” ma mieć microcopy, a przede wszystkim DLACZEGO wybierasz te, a nie inne rozwiązania, to współpraca z nami rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości.
Zaangażowanie właścicieli grupy KMK, braci – Marka Kozika i Michała Kozika sprawi, że nie tylko otrzymasz pełne wsparcie w kwestiach technologicznych i projektowych, ale również (co strategicznie ważniejsze) zrozumienie modelu biznesowego, w którym funkcjonuje Twoja firma.
Podczas definiowania zakresu prac pomagamy podjąć decyzję dotyczące wszystkich powyższych kwestii.
Jeżeli nie wiesz dokładnie czy Twoja strona powinna być wykonana w technologii AMP, czy w Twojej branży Ads jest lepszą inwestycją niż SEO, ile procentowo leadów lub sprzedaży możesz uzyskać z Binga, jaki „tone of voice” ma mieć microcopy, a przede wszystkim DLACZEGO wybierasz te, a nie inne rozwiązania, to współpraca z nami rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości.
14 lat doświadczenia Zespołu w branży, realizacja ponad 300 projektów o szerokim zakresie i coraz większej skali. Od pojedynczych stron do systemu z przeszło dwustoma integracjami, od stron dla małych firm po rozwiązania korporacyjne m. in. dla Credit-Agricole, BZW BK, AmeriGas.
Do każdego z projektów dostosowujemy indywidualny plan pracy oraz harmonogram działania. Planując projekty, korzystamy z potwierdzonej certyfikatami wiedzy dotyczącej metodyk kaskadowych (PRINCE2) i zwinnych (SCRUM). Potrzeby zarówno klientów jak i użytkowników rozpoznajemy, korzystając z metod Design Thinking.